نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

دماوند رسانه؛

فساد مالی اعضای شورای ۵ روستای دماوند

تهران رسانه | برای اعضای شورای اسلامی ۵ روستای شهرستان دماوند پرونده قضائی تشکیل و موضوع اتهامات آنها در حال رسیدگی است.

فساد مالی اعضای شورای ۵ روستای دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ دادستان عمومی و انقلاب دماوند از رسیدگی به اتهامات فساد مالی اعضای شورای پنج روستای این شهرستان خبر داد.

محمدتقی تقی زاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همکاری در مبارزه با فساد از وظایف آحاد مردم شریف شهرستان دماوند است، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم جامعه‌ای عاری از هرگونه بی‌عدالتی و اجحاف حقوق مردم داشته باشیم این همکاری ضروری است.

تقی زاده گفت: در همین راستا، پیرو رصد اطلاعاتی ضابطان قضائی، دو تن از اعضای شورای اسلامی یکی از روستاهای بخش مرکزی دماوند که اقدام به دریافت رشوه در قبال چشم پوشی از وظایف قانونی یا ارائه خدمات غیرقانونی داشتند، بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند عنوان داشت: پیرو این موضوع، دفتر شورای اسلامی مربوطه برای بررسی اسناد مالی پلمب شده بود که پس از انجام مراحل بررسی، فک پلمب صورت گرفته است.

وی در خصوص اعضای شورای اسلامی ۵ روستای دیگر شهرستان دماوند نیز عنوان داشت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و موضوع اتهامات آنها در حال رسیدگی است.

تقی زاده گفت: همچنین در ماه گذشته، یک عضو شورا و دهیار سابق یکی از روستاهای دماوند به اتهام دریافت رشوه، اختلاس و حیف و میل بیت‌المال و بازداشت شدند که پرونده رسیدگی به اتهامات آنها تکمیل شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت