نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

دماوند رسانه؛

تهیه سند نشاط اجتماعی در شهرستان دماوند

تهران رسانه | تهیه و تدوین سند نشاط اجتماعی در شهرستان دماوند پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و احصاء وظایف و مشارکت دستگاه‌های متولی عملیاتی خواهد شد.

تهیه سند نشاط اجتماعی در شهرستان دماوند

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار دماوند از عملیاتی شدن تهیه سند نشاط اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای برنامه های منطبق با فرهنگ ایرانی - اسلامی سبب ایجاد نشاط اجتماعی می شود.

رضا طاهرخانی در جلسه کارگروه نشاط اجتماعی دماوند که با حضور زمهریر معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و اعضای این کارگروه در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد بر ضرورت ارائه برنامه‌های مبتکرانه از سوی دستگاه‌های فرهنگی برای کاهش پیامدهای ناشی از کاهش نشاط اجتماعی تاکید کرد.

وی گفت: به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای نشاط اجتماعی باید برنامه‌های منطبق با فرهنگ ایرانی - اسلامی تهیه و اجرا شود.

وی با بیان اینکه با تولید برنامه‌های مفرح، مهیج و آموزنده و همچنین ارائه پیشنهادهای کاربردی می‌توان راهکاری برای ارتقا نشاط اجتماعی در شهرستان دماوند باشد، بیان داشت: مناسبت‌های متعدد ملی و مذهبی در تقویم وجود دارد که می‌توان با برنامه ریزی قبلی و استفاده از آنها برای گسترش نشاط اجتماعی بهره برد.

طاهرخانی اظهار داشت: تهیه و تدوین سند نشاط اجتماعی در شهرستان دماوند پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و احصاء وظایف و مشارکت دستگاه‌های متولی از جمله، اداره ورزش و جوانان، شهرداری‌ها، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های مرتبط در شهرستان عملیاتی خواهد شد و وظایف همه دستگاه‌های اجرایی بر طبق این سند مشخص می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت