نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

باقرشهر رسانه؛

افتتاح خانه کشتی و ورزش های رزمی در باقرشهر

تهران رسانه | خانه کشتی و ورزش های رزمی شهرداری باقرشهر در مجموعه فدک با حضور فرماندار شهرستان ری افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح خانه کشتی و ورزش های رزمی در باقرشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ خانه کشتی و ورزش‌های رزمی نام آوران مجموعه فدک باقرشهر توسط بهنام پشتام از قهرمانان باقرشهری کشتی جهان افتتاح شد.

حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در این آئین گفت: افتتاح این سالن باعث خرسندی است، چراکه چراغ اول روشن شده و در آینده شاهد افتتاح مکان های دیگر جهت ورزشکاران تمامی رشته های ورزشی در شهرستان ری باشیم.

وی تصریح کرد: ورزشکاران باید ادب و معرفت شهدا را الگوی خود قرار دهند؛ آنان که از جانشان گذشتند و از خاک وطن دفاع کردند.

به‌گفته زمانی، قهرمانان واقعی شهدا هستند؛ همانگونه که جامعه‌ ورزش و ورزشکاران ما افرادی بانشاط، با معرفت و با ادب هستند.

زمانی خاطرنشان کرد: باقرشهر در رشته‌های مختلف از جمله کشتی، ورزشکاران و قهرمانان نام آوری چون بهنام پشتام را دارد، در رشته‌های دیگر هم قطعاً نوجوانان و جوانان مستعدی دارد که باید توسط مربیان دلسوز کشف شوند.

محسن قضات لو شهردار باقرشهر هم در این آیین با بیان اینکه این سالن با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و با مبلغ یک میلیارد تومان در مدت چهارماه بازسازی و آماده بهره برداری شده است، گفت: با افتتاح این سالن و چندین پروژه در حال احداث از جمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی و همچنین احداث خوابگاه جهت ورزشکاران مهمان، باقرشهر در زمینه افزایش سرانه ورزشی از جمله شهرهای با سرانه قابل توجه در استان تهران به حساب خواهد آمد.

وی اظهار امیدواری کرد: جوانان و ورزشکاران از این ظرفیت‌ها استفاده کنند تا شاهد درخشش ورزشکاران باقرشهری در مسابقات مختلف ورزشی باشیم.

در این مراسم ورزشکاران باستانی و زورخانه ای، کشتی، رزمی و تکواندو به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

همچنین در پایان این مراسم توسط فرماندار شهرستان ری، شهردار باقرشهر و جمعی از مسئولان، از زحمات رضا شیرازی پیشکسوت کشتی باقرشهر تقدیر و تشکر شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت