رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

رحمتی اظهار نمود؛

طلا در روزهای پایانی سال همچنان می تازد

تهران رسانه | از ابتدای اسفندماه شروع اوج گیری دوباره قیمت ارز و سکه و طلا آغاز شد و پس از انتخابات روز به روز قیمت ها بیشتر اوج گرفت‌.

طلا در روزهای پایانی سال همچنان می تازد

به گزارش تهران رسانه ؛ امیربهادر رحمتی گفت؛ هرچه در اوایل و اواسط امسال با ثبات و حتی کاهش نرخ طلا و دلار مواجه بودیم اما طبق تحلیل های قبلی شش ماه دوم سال، قیمت ها کم کم در مسیر صعودی قرار گرفت.

اتفاقات سیاسی، اخبار داخلی، انتخابات و.... همگی به نحوی تاثیر خود را بر بازار نشان دادند اما در نهایت تسلیم دلار و بازار شدند.
از ابتدای اسفند ماه شروع اوج گیری دوباره قیمت ارز و سکه و طلا آغاز شد و پس از انتخابات روز یه روز قیمت ها بیشتر اوج میگرفت‌.

وی افزود: البته در این میان هم سیاست گذاری هایی هم مانند فروش و حراج شمش و طلا و کمی بعد تر حراج سکه های تمام و نیم و ربع از سوی بانک مرکزی اعمال شد تا به نحوی بازار را کنترل کند اما در واقع مشخص بود این سیاست ها نیز مانند بسیاری دیگر از این قبیل اقدامات بی اثر و حتی مخرب تر هم هست.

logo

اما در نهایت طلا سقف آخر خود را که دقیقا سال گذشته در اسفند ماه بود را شکست و تا سقف جدید حوالی ۳.۲۰۰.۰۰۰تومان نیز بالا رفت که البته کمی هم اصلاح داد و اکنون حوالی ۳.۱۰۰.۰۰۰تومان معامله می‌شود.

مراقب بالا و پائین آمدن آسانسور قیمت طلا باشیم

رحمتی در ادامه گفت: در مورد سال آینده هم نمی‌توان بطور قاطعانه نظر داد اما به واقع مشخص است که کف های قیمتی امسال‌ شاید دیگر تکرار نشود و مجموعا کلیه مارکت ها از جمله ارز، طلا و سکه روند صعودی در پی خواهند داشت.

البته این به این معنا نیست که هرگز ریزشی در کلر نباشد اما بهترین فرصت خرید همواره در ریزش ها خواهد بود.

در پایان پیشاپیش سال جدید را به مردم عزیز تبریک عرض میکنم و امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران سالی پر از آرامش، سلامتی و رفاه باشد و کم ترین دغدغه مردم معیشت مالی باشد انشالله.

 

 خرید کتاب «من یک دزد هستم» از ایران کتاب




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت