نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

دماوند رسانه؛

کسب رتبه نخست اسکان مسافران نوروزی

تهران رسانه | دماوند با رشد ۳ برابری اسکان مسافران نوروزی در استان تهران رتبه نخست را کسب کرد.

کسب رتبه نخست اسکان مسافران نوروزی

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند گفت: دماوند با رشد ۳ برابری اسکان مسافران نوروزی در استان تهران رتبه نخست را کسب کرد.

علی افضلی روز سه شنبه اظهار کرد: کلیه تمهیدات لازم با همکاری سایر دستگاه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند با تشکیل ۱۸ کمیته جهت خدمات‌رسانی نوروزی و ماه رمضان برای مهمانان فراهم شده بود.

وی افزود: در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان دماوند تاسیسات گردشگری، اماکن مذهبی و مدارس خدمات‌رسانی مطلوبی را به مسافران و گردشگران داشتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند ادامه داد: طبق آخرین آمار در مجموع ۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی دماوند اسکان یافته‌اند که شاهد رشد سه برابری اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان بوده‌ایم.

افضلی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و میزبانی شایسته از گردشگران و میهمانان نوروزی ۲۶۳ مورد نظارت بر تاسیسات گردشگری ویژه ایام نوروز در شهرستان دماوند انجام گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۲۴ هزار و ۳۲۵ نفر مسافر و گردشگر در این مدت‌ جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری در شهرستان دماوند حضور پیدا کردند، افزود: بیشترین بازدید گردشگران و مسافران از آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) شهرستان دماوند به دلیل قرارگیری در مسیر محور هراز است که با تجهیزات و امکانات مطلوب به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: امسال سیاه چادر و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در ورودی شهر دماوند دایر شده بود که در به طور کلی ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر مسافر نوروزی از این مجموعه بازدید داشتند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت