نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

پنج شنبه 1403/02/20

نظری خبر داد؛

افتتاح ۲۰ بوستان مادر و کودک در ۱۰ منطقه تهران

تهران رسانه | ۲ بوستان در منطقه ۱، ۲ بوستان در منطقه ۳، ۲ بوستان در منطقه۴ ،۲ بوستان در منطقه ۸، ۱ بوستان در منطقه ۷، ۲ بوستان در منطقه ۱۳، ۲ بوستان در منطقه ۱۴، ۳بوستان در منطقه ۱۵، ۲ بوستان در منطقه ۱۶ و ۲بوستان در منطقه ۲۰ افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

افتتاح ۲۰ بوستان مادر و کودک در ۱۰ منطقه تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۲۰ بوستان مادر و کودک در ۱۰منطقه پایتخت به افتتاح و بهره برداری می رسد.

حسین نظری با اعلام این مطلب افزود: با فراگیر شدن فرهنگ آپارتمان نشینی و حذف تدریجی فضاهای باز شخصی از جمله حیاط خانه‌ها، خانواده‌ها برای تفریح و بازی کودکانشان نیاز بیشتری به بوستان‌ها به ویژه بوستان‌های محله‌ای پیدا کرده‌اند. در همین راستا به منظور ایجاد فضایی مفرح و در عین حال امن و آرامش بخش برای مادرانی که همراه با کودکشان به بوستان می‌آیند، طرح بوستان مادر و کودک تهیه و در مرحله اول طی سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به صورت پایلوت در ۲۸ بوستان به اجرا در آمد.

نظری افزود: در همین راستا و براساس طرح «من شهردارم» و در مرحله اول فاز دوم این طرح؛ ۲۰ بوستان مادر و کودک نیز در ۱۰ منطقه پایتخت (سطح محلات شهر تهران) به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در این طرح ۲ بوستان در منطقه ۱، ۲ بوستان در منطقه ۳، ۲ بوستان در منطقه۴ ،۲ بوستان در منطقه ۸، ۱ بوستان در منطقه ۷، ۲ بوستان در منطقه ۱۳، ۲ بوستان در منطقه ۱۴، ۳بوستان در منطقه ۱۵، ۲ بوستان در منطقه ۱۶ و ۲بوستان در منطقه ۲۰ افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

به گفته نظری بوستان‌های مادر و کودک مجهز به امکاناتی چون زمین بازی کودکان، ایستگاه تندرستی کودکان و بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، وسایل بازی برای کودکان و... ‌می‌باشد.

معاون شهردار تهران با بیان این که بوستان‌های مادر و کودک براساس اسناد فرادستی و طبق مصوبه کارگروه فنی کمیسیون ماده ۵ ساخته و یا در حال ساخت می‌باشند، اظهار کرد: تعداد محلات هدف ساخت بوستان مادر و کودک تا پایان برنامه چهارساله چهارم ۲۲۷ محله از ۳۵۳ محلات شهر تهران است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت