رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

جمعه 1403/02/07

طاهری خبر داد؛

برخورد با متعرضان به عرصه های منابع طبیعی در استان تهران

با متعرضان و متخلفان به اراضی ملی و منابع طبیعی استان تهران بدون هیچ گونه اغماضی با شدت برخورد خواهد شد.

برخورد با متعرضان به عرصه های منابع طبیعی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مهندس احمد طاهری که در جمع مدیران، مسئولان و اعضای شورای هماهنگی این اداره کل سخن می گفت افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده طرح گشت ویژه نوروزی با هدف پیشگیری از تصرفات و تخلفات به اراضی ملی از بیست و پنجم اسفند سال جاری آغاز شده و تا بیستم فروردین سال 98 ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در طول اجرای این طرح نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران در آماده باش کامل بوده و اکیپ های گشت و مراقبت این یگان به صورت شبانه روزی اراضی ملی سطح استان را مورد رصد قرار داده و با متخلفان به اراضی ملی و انفال برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

طاهری از عموم مردم درخواست کرد: هنگام مراجعه به عرصه های طبیعی مراقب سرمایه های خدادادی باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف،تصرف و آتش سوزی های احتمالی مراتب را فوراً از طریق شماره 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اجرای طرح کاداستر اراضی ملی اشاره کرد و بیان داشت : از آنجائی که اجرای طرح کاداستر اراضی ملی گامی مهم در تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و موجب جلوگیری از هرگونه سودجوئی و فرصت طلبی به این اراضی خواهد شد، اجرای این طرح از اولویت های مهم این اداره کل در سال آینده خواهد بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت