تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

حسن بیگی خبر داد؛

از سرگیری فعالیت مهدهای کودک در استان تهران

تهران رسانه | بازگشایی مهدهای کودک و اختصاص حمایت‌های مالی و معیشتی به شاغلان این فعالیت از طرف استانداری تهران پیگیری می شود.

از سرگیری فعالیت مهدهای کودک در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به پیشنهاد از سرگیری فعالیت مهدهای کودک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از پیگیری بازگشایی این مراکز و اختصاص حمایت‌های مالی و معیشتی از شاغلان این فعالیت خبر داد.

شکراله حسن بیگی با اشاره به وضعیت فعالیت مهدهای کودک اظهار داشت: در استان تهران نزدیک به۸۵۰ مهدکودک فعال هستند که حدود ۷ هزار نفر از بانوان استان در این صنعت اشتغال دارند و از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر از آنها فاقد بیمه تامین اجتماعی بوده و جزو اقشار آسیب پذیر محسوب می شوند.

وی ضمن نگرانی از آینده شغلی مدیران و پرسنل این مراکز تأکید کرد: موضوع بازگشایی این مراکز و اختصاص حمایت‌های مالی و معیشتی از جهت بخشودگی مالیاتی و پرداخت تسهیلات بانکی در دست پیگیری است و در این راستا جلساتی برگزار و با آقای زالی فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا مکاتباتی انجام می شود.

رئیس کمیته سیاسی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا در استان تهران ادامه داد: استاندار تهران نیز با توجه به تجارب قبلی و حساسیت های ویژه که نسبت به این قشر جامعه دارند، پیگیر موضوع از طریق وزیر کشور هستند.

‌حسن بیگی سپس خاطرنشان کرد: امید است که طی روزهای آتی با مساعدت مسئولین کشوری و استانی و ستاد مقابله با کرونا شاهد بازگشایی و از سرگیری فعالیت مهدهای کودک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشیم.




نظر شما


نظرات

javid

شما جلسه بگذار.....3 ماهه مهدها بیچاره شده اند، خودت میدونی اگه 1 ماهه حقوق دولت را به حسابت نریزن، به خونت راهت نمیدن!؟


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت