رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

نعمت اله ترکی خبر داد؛

سند جامع توسعه استان تهران تصویب شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد: برای نخستین بار سند جامع توسعه استان تهران را با توجه به ظرفیت و قابلیت هر شهرستان مصوب کردیم که از روز شنبه ابلاغ خواهد شد.

سند جامع توسعه استان تهران تصویب شد

به گزارش تهران رسانه ؛ نعمت الله ترکی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران به خبرنگاران گفت: در همین رابطه کلیه دستگاه های اجرایی اعم از فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران ملزم هستند تا کلیه اقدامات و فعالیت های خود را در هر شهرستان بر مبنی سند توسعه استان اجرا کنند.
وی درباره اقدامات صورت گرفته در نشست شورای برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت: امروز چند برنامه کلیدی را مورد بررسی قرار دادیم که یکی از محورها بحث روستای مهرآباد شهرستان دماوند بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهارداشت: در همین رابطه شورای عالی معماری و شهرسازی سال 90 تصویب کرده بود که طبق طرح تفصیلی این روستا به شهر رودهن ملحق شود که موضوع در نشست امروز بررسی و نهایی شد.
ترکی افزود: همچنین شهرک صنعتی شهدای خیرآباد ورامین بصورت لکه ای فعالیت می کردند که از دریافت خدمات محروم بودند به همین جهت، این مورد را در هیات وزیران مطرح کردیم و با توجه به احصای میزان واحدهای تولیدی، این شهرک بصورت لکه صنعتی خصوصی به رسمیت شناخته شد.
وی ادامه داد: از هفته آینده این شهرک به عنوان یک شهرک صنعتی بخش خصوصی منظور خواهد شد و ما ملزم هستیم تا تمامی خدمات را برای واحدهای صنعتی شهرک شهدای خیرآباد ورامین در نظر بگیریم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت