رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

محسنی بندپی عنوان کرد؛

ممنوعیت دیوارکشی بلند در باغ های استان تهران

دیوار کشی با ارتفاع بلند امکان نظارت بر باغ ها را از ناظران ساخت و ساز غیرمجاز سلب می کند و لذا این اقدام در باغ های استان تهران ممنوع شد.

ممنوعیت دیوارکشی بلند در باغ های استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بند پی در خصوص تخریب باغات غرب استان تهران به بهانه ساخت و ساز اظهار داشت: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز که منجر به نابودی باغات می شود قوه قضائیه، دادستانی و روسای دادگستری با جدیدت کار را پی گیر بوده و طی جلسه ای که در وزارت کشور در رابطه با ساخت وسازهای غیر مجاز برگزار شد، برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز مصوب شد.

وی دیوار کشی باغات با ارتفاع بالا را برخلاف ضوابط قانونی اعلام کرد وافزود: تنها باغاتی که ابعاد کوچک دارند، بر اساس قانون می توانند دیوار کشی کنند.

استاندار تهران گفت: اگر باغداری قصد حفظ باغ خود را دارد می تواند با چیدن چند ردیف بلوک و اجرای فنس کشی برای باغ خود حفاظ ایجاد کند.

وی ادامه داد: ماموران در حوزه نظارت باید از فعالیت های داخل باغات مطلع باشند و دیوار کشی با ارتفاع بلند این امکان را از ناظران سلب نموده و ما هم طبق قانون از این عمل به جد ممانعت خواهیم کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت