تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

جمعه 1403/02/07

سروری خبر داد؛

فعالیت ۲۱ هزار خادم‌یار رضوی در استان تهران

۲۱ هزار خادم‌یار در تهران فعال هستند که این افراد زمانی می‌توانند خدماتشان را در حرم امام رضا(ع) عرضه کنند که خدماتشان در تهران تحقق پیدا کند.

فعالیت ۲۱ هزار خادم‌یار رضوی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ پرویز سروری صبح امروز در مراسم افتتاحیه دفتر آستان قدس رضوی در منطقه یک تهران با اشاره به تغییر رویکرد در آستان قدس رضوی اظهار داشت: باید در همه کشور امکان انوار قدسی رضوی و خدمات مترتب بر آن فراهم می‌شد به همین سبب دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان‌ها و به تبع آن دفاتر شهرستان‌ها نیز افتتاح شد.

وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن مطالبات مقام معظم رهبری بیان کرد: در زمینه تغییر رویکردها نگاه به خادم‌یاری و خادمین امام رضا(ع) تغییر کرد یعنی اگر در گذشته برای خادم شدن مسیر دشواری طی می‌شد اکنون زمینه‌ای فراهم شده که روند تحقق این موضوع بسیار تسهیل شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران افزود: امام رضا(ع) محصور در حرم نیست بلکه حریمش در عالم امکان است و کانون فیض رضوی باید با سازوکاری به همه دلدادگان نورافشانی می‌کرد به همین دلیل این نگاه به وجود آمد که افراد بتوانند در محل سکونت خود خدماتی را به محرومان ارائه کنند تا زمینه خدمت در حرم امام رضا(ع) فراهم شود.

سروری با اشاره به حضور 21 هزار خادم‌یار تهرانی عنوان کرد: این افراد زمانی می‌توانند خدمات خود را در حرم امام رضا(ع) عرضه کنند که خدماتشان در تهران تحقق پیدا کند که تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون توسط مردم تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه شده و 16 هزار نفر از کسانی که به علت فقر مالی قادر به سفر به مشهد نبودند به کمک خیرین به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: 350 جهیزیه در عرض 2 ماه به محرومان ارائه شده و 15 هزار سبد کالا در اختیار محرومان قرار گرفت، همچنین 10 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شده و 29 هزار غذای گرم نیز در تهران به مردم نیازمند ارائه شد تا هر کس متناسب با توان خود به محرومان کمک کند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ تعاون اجتماعی، همکاری و همدلی که به واسطه وجود امام رضا(ع) ایجاد شده فرصت مناسبی است تا این خدمت را به منصه ظهور برسانیم خاطرنشان کرد: 40 رده در استان تهران وجود دارد که هر منطقه تهران به عنوان یک رده ثبت شده و در همه شهرستان‌های استان تهران این دفاتر ساماندهی شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت